Általános szerződési feltételek

Jelen általános szerződési feltétel tartalmazza a www.fmautoshop.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

<strong>1.A Webáruház üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató) adatai:</strong>

Cégnév: F&M Autószerviz Kft.

Székhely: 1106 Budapest, Maglódi út 59.

Adószám: 25296369-2-42

Közösségi adószám: HU25296369

Cégjegyzék szám: 01-09-206830

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Számlaszám: 12011409-01515140-00100000

Elektronikus elérhetőség: info@fmautoshop.hu

Telefonos elérhetőség: 06 20 560 3038 (normál díjszabású, hívható a kapcsolat pontban leírt időpontokban)

<strong>2.Az általános szerződési feltételek elfogadása</strong>

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó a jelen ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

<strong>3.Az adásvételi szerződés létrejötte</strong>

A www.fmautoshop.hu tájékoztatja az ügyfelet, hogy a jelen webáruházon keresztül történő internetes vásárlás a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban:”Kormányrendelet”) által meghatározott távollévők között megkötött szerződésnek minősül. Távollévők között kötött szerződésnek az a szerződés minősül, amelyet ügyfél és a www.fmautoshop.hu, mint vállalkozás köt egymással termék értékesítésére irányuló, a www.fmautoshop.hu által működtetett távértékesítési rendszer keretében oly módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

<strong>4.A termék lényeges tulajdonságai</strong>

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A megjelenített termékek vásárlása elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges. Termékeink kiszállítással rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát illetve a kiszállítás díját. Külön csomagolási költség nincs!

<strong>5.Rendelési információk</strong>

5.1 Rendelés menete – A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba – Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A piros „x” gombra kattintva törölheti a tételeket. Mennyiség megadását követően a „kosár frissítése” gombra kattintva frissül annak tartalma. – A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva adhatja meg szállítási / számlázási adatait. – Adatai megadása után válassza ki szállítási / fizetési módot. – Az adatok megadását követően szerződési nyilatkozatának megtételére jelölő négyzet használatával tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. Majd a ” Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. – E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. – A beérkezett megrendelését e-mail-ben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

5.2 A megrendelések feldolgozása A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül történik, munkanapokon 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő 1 munkanapon belül kerül feldolgozásra. Megrendelés beérkezése után visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, illetve az ÁSZF-et. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ban visszaigazolja, megrendelésének teljesítését. A megrendelések teljesítése a következő előre meghatározott szállítási napon történik. A www.fmautoshop.hu tájékoztatja továbbá az ügyfelet, hogy a honlapon szereplő fényképek csak tájékoztató jellegűek, és a rajtuk feltüntetett termékek nem lényegesen, de bizonyos szempontok szerint eltérhetnek a ténylegesen megrendelt terméktől. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

<strong>6.Fizetési információk:</strong>

6.1. Árak A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A vételár tartalmazza a kiszállítás költségét. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a www.fmautoshop.hu fenntartja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

6.2. A megrendelt termék átvétele/ házhoz szállítás díjának fizetésének módja. GLS futárszolgálatos kiszállítás:

– Utánvétel esetén A megrendelt termék/eket a csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

– Előre utalás esetén A vételárat, illetve az egyéb költségeket a megrendelő az átvételt megelőzően a szolgáltató Raiffeisen Banknál vezetett 12011409-01515140-00100000 számú bankszámlájára átutalás útján fizeti meg. Ebben az esetben a kézbesítés csak a vételár a szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. A fizetendő összeget CSAK a visszaigazolást követően utalják el!! Amennyiben megrendelő a szerződés létrejöttét követő négy munkanapon belül nem utalja át a fizetendő összeget, úgy a szolgáltató a terméket nem köteles a megrendelő részére fenntartani. A határidőn túli utalás esetén a szolgáltató joga, hogy válasszon a termék szerződés szerinti átadása, valamint az átutalt összeg termékhiány miatti visszafizetése és ezzel a szerződéstől való elállás között.

-Online bankkártyás fizetés esetén A webshopban történő vásárlás után a vevő a kifizetendő összeggel a BARION fizetési oldalára kerül átirányításra. Itt megadja bankkártya adatait, ahhoz, hogy teljesítse a fizetési megbízást. A tranzakció végeztével a vásárló a fizetési oldalról visszakerül a webshopba.

Webáruházunk a megrendeléseket 1-5 munkanapon belül teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Szolgáltató elállása esetén az átutalás útján megfizetett vételár a megrendelő részére kamatmentesen, a szállítási költségekkel csökkentett mértékben a termék visszaérkezését követő 14 napon belül kerül visszafizetésre. A fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Amennyiben azonos napon ugyanazon megrendelőtől több rendelés érkezik, azok külön kerülnek számlázásra és elküldésre. Amennyiben a megrendelő a második megrendelésnél megjegyzésben kéri, és előző rendelése még nem került elküldésre, úgy lehetőség van a csomagok összevonására, azok egyben elküldésére. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.

Az egész ország területére érvényes díjszabásunk: Bruttó 1600 Forint Az árak tartalmazzák az értékbiztosítást 50 000 Ft értékig. Utánvét díj: Bruttó 400 Forint

<strong>7.Jogérvényesítési lehetőségek</strong>

7.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: F&M Autószerviz Kft. Ügyfélszolgálat: 1106 Budapest, Maglódi út 59. Telefonszám: 06 20 560 3038 E-mail cím: info@fmautoshop.hu A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (ügyfélszolgálaton) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

7.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára: • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81; Telefon: 06-1-269-0703;Fax: 06-1-269-0703), Bírósági eljárás kezdeményezése.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.05.19.