Általános szerződési feltételek

Jelen általános szerződési feltétel tartalmazza a www.fmautoshop.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

1.A Webáruház üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: F&M Autószerviz Kft.

Székhely: 1106 Budapest, Maglódi út 59.

Adószám: 25296369-2-42

Közösségi adószám: HU25296369

Cégjegyzék szám: 01-09-206830

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Számlaszám: 12011409-01515140-00100000

Elektronikus elérhetőség: info@fmautoshop.hu

Telefonos elérhetőség: 06 20 560 3038 (normál díjszabású, hívható a kapcsolat pontban leírt időpontokban)

 

2.Az általános szerződési feltételek elfogadása:

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó a jelen ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

3.Az adásvételi szerződés létrejötte:

A www.fmautoshop.hu tájékoztatja az ügyfelet, hogy a jelen webáruházon keresztül történő internetes vásárlás a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban:”Kormányrendelet”) által meghatározott távollévők között megkötött szerződésnek minősül. Távollévők között kötött szerződésnek az a szerződés minősül, amelyet ügyfél és a www.fmautoshop.hu, mint vállalkozás köt egymással termék értékesítésére irányuló, a www.fmautoshop.hu által működtetett távértékesítési rendszer keretében oly módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

4.A termék lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A megjelenített termékek vásárlása elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges. Termékeink kiszállítással illetve személyes átvéttel rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Külön csomagolási költség nincs!

 

5.Rendelési információk

5.1 Rendelés menete:

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba – Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A piros „x” gombra kattintva törölheti a tételeket. Mennyiség megadását követően a „kosár frissítése” gombra kattintva frissül annak tartalma. – A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva adhatja meg szállítási / számlázási adatait. – Adatai megadása után válassza ki szállítási / fizetési módot. – Az adatok megadását követően szerződési nyilatkozatának megtételére jelölő négyzet használatával tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. Majd a ” Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. – E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. – A beérkezett megrendelését e-mail-ben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

5.2 A megrendelések feldolgozás:

A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül történik, munkanapokon 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő 1 munkanapon belül kerül feldolgozásra. Megrendelés beérkezése után visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, illetve az ÁSZF-et. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ban visszaigazolja, megrendelésének teljesítését. A megrendelések teljesítése a következő előre meghatározott szállítási napon történik. A www.fmautoshop.hu tájékoztatja továbbá az ügyfelet, hogy a honlapon szereplő fényképek csak tájékoztató jellegűek, és a rajtuk feltüntetett termékek nem lényegesen, de bizonyos szempontok szerint eltérhetnek a ténylegesen megrendelt terméktől. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

6.Fizetési információk:

6.1. Árak:

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A vételár tartalmazza a kiszállítás költségét. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a www.fmautoshop.hu fenntartja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

6.2. A megrendelt termék átvétele/ házhoz szállítás díjának fizetésének módja. GLS futárszolgálatos kiszállítás:

– Utánvétes fizetés esetén – A megrendelt termék/eket a csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben (vagy bankkártyával, amennyiben erre van nála lehetőség) kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

– Előre utalás esetén – A vételárat, illetve az egyéb költségeket a megrendelő az átvételt megelőzően a szolgáltató Raiffeisen Banknál vezetett 12011409-01515140-00100000 számú bankszámlájára átutalás útján fizeti meg. Ebben az esetben a kézbesítés csak a vételár a szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. A fizetendő összeget CSAK a visszaigazolást követően utalják el!! Amennyiben a megrendelő a szerződés létrejöttét követő négy munkanapon belül nem utalja át a fizetendő összeget, úgy a szolgáltató a terméket nem köteles a megrendelő részére fenntartani. A határidőn túli utalás esetén a szolgáltató joga, hogy válasszon a termék szerződés szerinti átadása, valamint az átutalt összeg termékhiány miatti visszafizetése és ezzel a szerződéstől való elállás között.

-Online bankkártyás fizetés esetén – Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A webshopban történő vásárlás után a vevő a kifizetendő összeggel a BARION fizetési oldalára kerül átirányításra. Itt megadja bankkártya adatait, ahhoz, hogy teljesítse a fizetési megbízást. A tranzakció végeztével a vásárló a fizetési oldalról visszakerül a webshopba.

Webáruházunk a megrendeléseket 1-5 munkanapon belül teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Szolgáltató elállása esetén az átutalás útján megfizetett vételár a megrendelő részére kamatmentesen, a szállítási költségekkel csökkentett mértékben a termék visszaérkezését követő 14 napon belül kerül visszafizetésre. A fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Amennyiben azonos napon ugyanazon megrendelőtől több rendelés érkezik, azok külön kerülnek számlázásra és elküldésre. Amennyiben a megrendelő a második megrendelésnél megjegyzésben kéri, és előző rendelése még nem került elküldésre, úgy lehetőség van a csomagok összevonására, azok egyben elküldésére. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.

Az egész ország területére érvényes díjszabásunk: 

0-2 kg

1 700 Ft

2-3 kg

      1 900 Ft

3-5 kg

2 000 Ft

5-10 kg

2 100 Ft

10-15 kg

2 250 Ft

15-20 kg

2 500 Ft

20-25 kg

2 700 Ft

25-30 kg

3 000 Ft

30-40 kg

3 250 Ft

Az árak tartalmazzák az értékbiztosítást 50 000 Ft értékig. Utánvét díj: Bruttó 400 Forint

 

7.Jogérvényesítési lehetőségek:

7.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja:

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: F&M Autószerviz Kft.

Ügyfélszolgálat: 1106 Budapest, Maglódi út 59.

Telefonszám: 06 20 560 3038

E-mail cím: info@fmautoshop.hu A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (ügyfélszolgálaton) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

7.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára: • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81; Telefon: 06-1-269-0703;Fax: 06-1-269-0703), Bírósági eljárás kezdeményezése.

8.Elállási jog

A termék kézhezvételét követő 14 napon belül Önnek kell jeleznie elállási szándékát a Webáruház felé a Szolgáltatónál megjelölt email címre vagy postai úton, az alábbi nyilatkozat minta alapján:

 

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó bankszámla száma:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

 

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az 1. pontban meghatározott postacímre. A terméket kérjük bontatlanul visszaküldeni.

A termék visszaküldésének költségeit minden esetben Ön viseli. Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruház nem vesz át.

A termék árát az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül térítjük meg. A Webáruháznak visszatartási joga van mindaddig, amíg a termék visszaérkezik. A visszatérítés vonatkozik a termék felhasználó részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a felhasználó nem élt elállási jogával.

 

Az elállási jog gyakorlása csak fogyasztókra (nem üzleti tevékenység közébe eljáró és/vagy természetes személyre) vonatkozik.

A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

9.Sérült csomag

 

Előfordulhat, hogy akár a Webáruháznál, vagy akár a kézbesítés során sérül a külső csomagolás. Ez nem feltétlen jelenti azt, hogy a megrendelt termék is sérült, de érdemes az átvétel során odafigyelni és megtenni a szükséges lépéseket.

Mi is a teendő? Ha a kézhezvételkor a kiszállításkor a csomagoláson sérülést lát, mindenképpen vegyenek fel erről kárjegyzőkönyvet. Sérülés során a kivizsgáláshoz a csomagolást és a terméket is eredeti állapotban kell megőrizni. Fotókat is lehet készíteni a sérülésről, de teljes kivizsgáláshoz a csomagolóanyagok és a termék szemléjére is szükség lesz. Ha nem készült kárjegyzőkönyv vagy nem lett sérült státusz regisztrálva a csomaghoz, akkor a kézhezvételt követő 3 munkanapon belül kell bejelentést tenni a logisztikai szolgáltatónál a sérülésről.

 

10.Általánosságban a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló tájékoztató

Kellékszavatosság: Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Egy termék vásárlása esetén a hibás teljesítés azt jelenti, hogy a termék a vásárlás időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Fontos, hogy amennyiben a hibát a vásárláskor ismerte, akkor az nem számít hibás teljesítésnek.

Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződéstől el is állhat. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Szavatossági igényt a termék szavatossági idejének lejárta után nem lehetséges érvényesíteni.

Termék hibája esetén Ön – választása szerint – az előbbi kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával (forgalmazójával) szemben gyakorolhatja és kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

 

Szavatossági igény bejelentésének módja

Ön emailben jelentheti be szavatossági igényét, melynek tartalmaznia kell:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

– csatolni kell az e-számlát, amellyel igazolja, hogy a terméket tőlünk vásárolja, számla nélkül a szavatossági igényt nem tudjuk érvényesíteni.

 

11.Jogi nyilatkozat, felelősség kizárás

 

Ez a weboldal tartalmazhat linkeket harmadik fél weboldalaira, melyek tartalmáért a felelősségünket kizárjuk. A Webáruházat kizárólag 18 év feletti érintettek használhatják.

 

Felelősség: A Webáruházat Ön, mint felhasználó, kizárólag saját felelősségére használja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a következő eseményekért: az interneten küldött és fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása, az internetes hálózatban bekövetkező működési hiba, továbbá bármely szoftver nem megfelelő működése, valamint egyéb esetleges programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei. A Webáruházat üzemeltető Szolgáltató nem tehető felelőssé az olyan károkozásért, amely esetlegesen abból ered, hogy a felhasználó megrendelő más személy adatait megadva ad le a Webáruházban megrendelést, vagy illetéktelenül más személyes adatát használja fel. A felhasználó teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. A Szolgáltató ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

 

Szerzői jog: A Webáruház grafikai elemei, képek, szövegek szerzői jogvédelem alatt állnak, felhasználásuk tilos. A Weboldal tartalmát, megjelenését és szövegét a szerzői jog védi. Bármilyen formában történő felhasználás kizárólag erre vonatkozó írásos engedéllyel lehetséges.

 

12.Vonatkozó jogszabályok és egyéb rendelkezések

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

Az ÁSZF-t a weboldalon elolvashatja, elmentheti kinyomtathatja vagy letöltheti. Az ÁSZF-t a Szolgáltató jogosult egyoldalúan bármikor módosítani, amely a weblapon történő közzététellel válik hatályossá.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.11.11